Saturday, December 16, 2017

YA ALLAH!!! Sakitnya hati ini..

Posted by Unknown at 3:11 AM
Salam semua.. 

Berjumpa plak kita kali ni.. aku pun tak tau la ape yg aku kne rase. 10 tahun da berkhidmat dalam perkhidmatan awam ni. Biasa la.. semua tempat xde la bnde indah2 pn.. tambahan pula bkerja dengan manusia. hati pn lain-lain. Ntah la xtau aku nk kne rase ape dengan ape yg aku kne ni.. nk rs indah sgt2 ke atau sakit sgt2.. ye la.. aku akui aku pn mulut jnis lepas je.. aku pn xkisah la klu jnis org lepas je.. ni jgn nampak baik tiba blkg aku ko tikam2 aku sampai hancur.. Kadang org yg kita sanjung n puji tu la kita langsung jangan percaya.. ye.. aku akui aku buat keje mmg lambat.. peel aku mmg uhahuhahuhahuha..sampai kate aku byk main. sori.. aku mmg xpndai nk jd fake acah2 baik.. aku mmg kasar.. maaf sgt2 la selama ni ade yg trs dengan aku. yelah silap2 aku sebelum ni secara langsung atau tidak. selepas ni mmg aku xnk campur dgn sape2.. sbb takut.. so dok diam2 je la..

0 comments:

Post a Comment

 

Mummy Qnin'S Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review